Verkkokaupan palautukset

Sinulla on 14 vrk aikaa tutustua verkkokaupasta tilaamiisi tuotteisiin ja tehdä ostopäätös.

Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia (ts. puhtaita, vaurioitumattomia, hintalappujen yms. tulee olla paikoillaan) sekä pakattuina alkuperäispakkauksiinsa. 


Jos haluat palauttaa tuotteet, toimi seuraavasti:

  1. Täytä tilauksen mukana saamasi palautuslomake huolellisesti ja liitä se palautukseen.
  2. Pakkaa tuotteet hyvin, vastaavasti kuin ne oli pakattu alkuperäiseen tilaukseen. 
  3. On tärkeää, että liimaat paketin päälle lähetyksestä löytyvän palautuksen pakettikortin (osoitetarra).
  4. Käytä posti.fi/palautapaketti palvelua palauttaaksesi paketin itsellesi sopivalla tavalla.
  5. Erillistä peruutusilmoitusta ei tarvita.

Sen jälkeen voit tehdä palautuksen

  • mihin tahansa Halosen tai Carlsonin myymälään
  • Postin toimipaikkaan


Hygienia- ja intiimituotteiden sekä sinetöityjen pakkausten osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Sinetöitynä toimitettua, avattua hygieniatuotetta ei voi palauttaa.  

Palauttaminen on maksutonta normaalikokoisille paketeille (alle 120x60x60 cm ja paino alle 35 kg).
Kun palautuksesi on käsitelty, hyvitämme palautusta vastaavan summan mahdollisimman pian alkuperäisen tilauksesi maksutavan mukaisesti. Myymäläpalautuksissa kassoilta ei makseta rahapalautusta. Jos palautat kaikki alkuperäisen tilauksen tuotteet, hyvitämme myös toimituskulut.

Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat mahdollisesta arvon alentumisesta. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet.
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, palauta alkuperäinen tuote ja tee uusi tilaus uudesta tuotteesta.