Yli 100€ tilauksesta toimitus veloituksetta!

 Meillä maksat turvallisesti!

Usein kysyttyä

Asiointi verkkokaupassa

Mitä hyötyä on verkkokauppaan rekisteröitymisestä?

Rekisteröityminen verkkokaupan asiakkaaksi kannattaa aina sillä siten voit parhaiten hyödyntää kaikkia verkkokaupan ominaisuuksia. Rekisteröityneen asiakkaan edut:

  • Voit seurata lähetystesi etenemistä
  • Näet aiemmat ostosi
  • Tilaaminen on nopeaa ja vaivatonta, koska omat tietosi säilyvät muistissa
  • Kun tallennat suosikkituotteistasi muistilistalle, ne pysyvät muistissa seuraavaa ostoskertaa varten
  • Rekisteröityneenä kanta-asiakkaana saat kanta-asiakasedut heti käyttöösi kirjautuessasi sisään verkkokauppaan

Jos olet Halosen tai Carlsonin kanta-asiakas, muista ilmoittaa kanta-asiakasnumerosi. Näin voit hyötyä kanta-asiakkaille suunnatuista eduista myös verkkokaupassa ja kerrytät bonusta myös verkkokauppaostoksistasi. Jos et vielä ole kanta-asiakaamme, voit liittyä kanta-asiakkaaksi myös verkossa.

Olen unohtanut salasanani verkkokauppaan. Miten toimin?

Jos unohdat salasanasi, paina etusivun oikeassa ylälaidassa olevaa Kirjaudu sisään -painiketta. Tämän jälkeen paina Käyttäjätunnus ja/tai salasana unohtunut -linkkiä. Lähetä -painikkeen painamisen jälkeen saat kertakäyttöisen salasanan sähköpostiisi, joka korvaa vanhan. Salasana on voimassa vain yhden kirjautumiskerran. Kun olet kirjautunut sisään, sinut ohjataan tallentamaan uusi salasana väliaikaisen salasanan tilalle.

Mistä näen verkkokaupan tuotteen saatavuuden?

Verkkokaupasta pystyt tilaamaan vain sellaisia tuotteita, joita on varastossamme jäljellä. Sekä verkkokaupan että myymäläkohtaisen saatavuuden näet tuotekortilta. Saatavuus on ilmaistu värein: PUNAINEN - verkkokauppasaatavuus 0-1 kpl, myymäläsaatavuus 0 kpl, KELTAINEN - verkkokauppasaatavuus 2-4 kpl, myymäläsaatavuus 1-4 kpl, VIHREÄ - verkkokauppa- ja myymäläsaatavuus 5 kpl tai enemmän.

Tuotesaldojen päivittymiseen liittyy viive, joten on mahdollista, ettei tuotetta aina ole hyllyssä. Jos on tärkeää, että saat hankittua tuotteen juuri nyt, ole hyvä ja varmista saatavuus myymälästä esim. puhelimitse.

Miksi en saa tilattua haluamallani toimitustavalla?

Pakkauksen koko sekä paino asettavat tietyt rajoitukset toimitustavoille. Tuotekohtaiset tiedot löydät tuotekortilta. Huomioithan, että tuotteen myyntipakkaus voi olla itse tuotetta suurempi. Verkkokauppa sulkee automaattisesti toimitustavoista pois noutopisteet, joihin toimitus ei koon puolesta ole mahdollinen.

Mikä on kampanjakoodi?

Halonen verkkokauppa tarjoaa asiakkailleen erilaisia kampanjaluonteisia etuja ja tarjouksia, joista tiedotetaan uutiskirjeellä ja verkkokaupan sivuilla. Alennus aktivoidaan syöttämällä kampanjakoodi ostoskorissa sijaitsevaan kenttään. Voit aktivoida vain yhden kampanjakoodin/tilaus.

Maksutavat verkkokaupassa

Minulla on Halonen lahjakortti. Voinko maksaa sillä verkkokaupassa?

Halonen tai Carlson lahjakortilla ei voi maksaa verkkokaupassa. Halonen lahjakortti käy maksuvälineenä Halonen muotitavarataloissa sekä Carlson tavarataloissa sekä rautakaupoissa.

Lahjakortteja ei toistaiseksi voi ostaa verkkokaupasta.

Tilasin tuotteita laskulla mutta paketin mukana ei ollut laskua?

Lasku lähetetään sähköpostitse tilauksen tai rekisteröitymisen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen kuukauden 17. päivä.

Tilaus ja toimitus

Missä tilaukseni viipyy?

Tilatut tuotteet toimitetaan tavallisesti noin viikon kuluessa. Pakettitoimituksista lähetetään asiakkaalle seurantatunnus, jonka avulla toimituksen etenemistä voi seurata. Lähetyksen saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostitse. Jos et ole saanut saapumisilmoitusta lähetyksestä 7 päivän kuluessa tilauksen maksamisesta, ota yhteys asiakaspalveluun.

Tilauksestani puuttui tuotteita. Mistä voin tiedustella puuttuvia tuotteita?

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@halonen.fi taipuhelimitse 020 742 7536. Asiakaspalvelumme on avoinna: MA-PE 8-20, LA 8-18, SU 12-18.

Muistathan, että tilauksesi on saattanut jakaantua useampaan toimitukseen. Voit tarkistaa asian tilausvahvistuksestasi.

En pääse noutamaan pakettia itse. Voiko joku toinen noutaa sen puolestani?

Kyllä. Tilauksen noutaja tarvitsee paketin lähetystunnuksen ja kuusinumeroisen PIN-koodin, joka on toimitettu noutoilmoituksessa (tekstiviesti tai sähköposti). Toinen henkilö voi noutaa tilauksen puolestasi noutoilmoituksen tiedoilla.

Palautus

Miten palautan tuotteen?

Toimitetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus tavaran vastaanottohetkestä lukien. Verkkokaupasta tilatut tuotteet voi palauttaa myymäläämme ja Postin toimipisteeseen. Voit palauttaa paketin myös samaan pakettiautomaattiin, josta olet paketin noutanut. Tuote tulee lähettää takaisin myyntikelpoisena alkuperäispakkauksessaan. Säilytä tilauksen lähetyspakkaus tai paketoi tuote erilliseen lähetysmateriaaliin palautuksen yhteydessä. Liitä mukaan palautusseteli ja mielellään kerro myös syy palautukseen. Käytä palautussetelissä olevaa osoitelappua.

Koskeeko palautusoikeus kaikkia tuotteita?

Asiakkaan toiveiden mukaan valmistetuilla tai muunnelluilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Alusvaatteet ja uima-asut voidaan palauttaa vain alkuperäisessä pakkauksessaan.

Mitä teen kun tuote on saapuessaan viallinen?

Mikäli tuotteessa ilmenee vikaa, pyrimme valmistajan ehtojen mukaisesti joko korjaamaan vian tai vaihtamaan tuotteen uuteen. Palauta tuote ja kirjoita paketin mukana tulleeseen palautuslomakkeeseen kuvaus tuotteen viasta.